Moli Oyuncak Moli Toys Kızma Birader (MOLI8)

Fiyatları görebilmek için BAYİ olmalısınız.

Barkod : 8681511001483

 

Koli İçi Adet : 

 

Ürünle ilgili soru ve istekleriniz için [email protected] mail adresine bildirimde bulunabilirsiniz!

     
  Önemli UyarıÜRÜNDE ASORTİ VARSA RENGİ VE MODELİ STOK DURUMUNA GÖRE GÖNDERİLMEKTEDİR.

Her oyuncu kendine ait olan toplam 4 adet piyonu "Bitiş" karesine taşımaya çalışır. Bunu ilk başaran oyuncu, oyunu kazanır. OYUNA BAŞLANGIÇ Oyuncular piyon rengi seçimi ve oyuna kimin başlayacağını belirlemek için kart çekerler, en büyük kartı çeken oyuncu istediği rengi seçer. Sonraki renk gruplarındaki sıraya bağlı kalmak kaydı ile diğer oyuncular çektikleri karta göre hem sıra hem de piyon seçmiş olurlar. Oyuncular piyonlarını aynı renkteki "Başlangıç" hanesine koyarlar. Şans kartları karıştırılır ve oyun tablasına kapalı olarak konulur. Oyun saat yönünde hareket eder. OYUN KURALLARI Kart çekme Sırası gelen oyuncu oyun tablasına kapalı olarak konulan kartlardan en üsttekini çeker ve kartın üstündeki talimatları uygulamaya çalışır. Kart işlevini bitirdikten sonra açık olarak kullanılan kart kısmına konulur. Çekilen kartlar bittiği zaman, kullanılmış kartlar karıştırılır ve tekrar kapalı olarak yerine konur. Piyonları oyuna sokma Her oyuncu oyuna başlarken `BAŞLANGIÇ' bölgesindeki piyonu ilerletmek için çektiği kartın 1 ya da 2 olması gerekir. Bunun dışında çekilen kartlarla oyuna başlangıç yapılması mümkün değildir. Bu kural, tüm piyonları oyuna sokabilmek için geçerlidir. Çektiğiniz kartlarla oyuna giriş yapamıyorsanız, sıra değer oyuncuya geçer. Oyuncular kartta aksi belirtilmediği sürece tek bir piyonu hareket ettirebilirler. Piyonların oyun içinde ilerlemesi Yolunuz üzerindeki karede, siz ya da başka bir oyuncuyu ait bir piyon varsa üzerinden atlayabilirsiniz. Eğer kendi renk grubunuzdan başka bir piyonun olduğu yere geldiyseniz. Bir karede 1’den çok piyon bulunamaz. Oynayacak başka hamleniz yok ise sıra sizden sonraki kişiye geçer. Rakip piyonu başlangıca yollamak (kırmak) Kart çektiniz ve ilerlediniz, gelmiş olduğunuz son karede rakiplerinizden biri var, rakibinizin piyonu kırılmış olur. Böylece rakip piyon, "BAŞLANGIÇ" karesine dönmek zorunda kalır. Oyunun en can alıcı ve rakiplerinizi yavaşlatan hamleyi yapmış olursunuz. Pas geçme durumu Aynı renk grubundan 2 piyon aynı kareye gelemez, başka alternatif hareketiniz yoksa pas geçmek zorunda kalırsınız. Güvenli bölgeye giremeyen ve başka hamlesi olmayan oyuncuda pas geçmek zorunda kalır. Sizden sonra sırası gelen oyuncu, kart çeker ve oyuna devam eder. Geri gitmek Oyuncular kartta yazmadığı sürece geri gidemez. 3 ve 9 no'lu kartlar çekildiğinde, kartı çeken oyuncu geri gitmek durumundadır. Başlangıç karesinin gerisine giderseniz doğrudan "Güvenli alan" kısmına giriş yapabilirsiniz. Oyun tablasında dolaşmak zorunda kalmazsınız. Güvenli alan Oyun tablasında bir tur attıktan sonra kendi renk grubunuzdaki kareler sizin "Güvenli" alanınızdır. Sizden başka oyuncular bu alana giremezler. Güvenli alanın sonunda "Bitiş" kısmı vardır. Kendi renk grubunuzda ki güvenli alana girebilmek için oyuncu tam olarak doğru kartı çekmelidir. Yoksa güvenli alana giremezsiniz, oynayacak başka hamleniz yok ise pas geçilir sıradaki oyuncu oyuna devam eder. Bitiş karesi Güvenli alanın sonundaki "Bitiş" kısmına girmek için doğru kartın çekilmesi beklenir. Başka hamleniz yoksa sıradaki oyuncu oyuna devam eder. Kendi renk grubundaki güvenli alana giren oyuncu, aynı renkteki 4 piyonu "Bitiş" kısmına getirdiği zaman oyunu kazanır. Oynayacak başka hamleniz yok ise pas geçilir, sıradaki oyuncu oyuna devam eder. Oyun bir daha oynanacaksa, oyunu en son kazanan kişi oyuna başlar. Kızma Birader Kartlı Oyunu Kart Değerleri 1 Piyonlarınızdan birini, 1 kare ilerletin ya da başlangıçtaki piyonunuzla oyuna giriş yapın. 2 Piyonlarınızdan birini, 2 kare ilerletin ya da başlangıçtaki piyonunuzla oyuna giriş yapın. 3 Piyonlarınızdan birini 3 kare geri gidin. Başlangıç karesinin gerisine giderseniz doğrudan "güvenli alan” kısmına giriş yapabilirsiniz. 4 Piyonlarınızdan birini 4 kare ilerletin. 5 Piyonlarınızdan birini 5 kare ilerletin, ya da toplamda 2 piyonu oynayın (Bir piyonu 2 kare diğerini 3 kare vb.) Bu kartı oyuna başlamak için kullanamazsınız. Eğer "5” kartını kullanarak piyonlarınızdan birini "BİTİŞ” bölgesine sokmak için 5 haneden daha az ilerletirseniz, geriye kalan hamle hakkınızda kullanabilir durumda olmalısınız. 6 Piyonlarınızdan birini 6 kare ilerletin. 7 Piyonlarınızdan birini 7 kare ilerletin, ya da toplamda 2 piyonu oynayın (Bir piyonu 5 kare diğerini 2 kare vb.) Bu kartı oyuna başlamak için kullanamazsınız. Eğer "7” kartını kullanarak piyonlarınızdan birini "BİTİŞ” bölgesine sokmak için 7 kareden daha az ilerletirseniz, geriye kalan hamle hakkınızda kullanabilir durumda olmalısınız. 8 Piyonlarınızdan birini 8 kare ilerletin. 9 Piyonlarınızdan birini 9 kare geri gidin. Başlangıç karesinin gerisine giderseniz doğrudan "güvenli alan” kısmına giriş yapabilirsiniz. 10 Piyonlarınızdan birini 10 kare ilerletin. 11 Piyonlarınızdan birini 11 kare ilerletin ve bir kart daha çekin, kartta yazılanları uygulamaya çalışın. 12 Piyonlarınızdan birini 12 kare ilerletin. Joker Jokerlerinizi 2 farklı şekilde kullanabilirsiniz. 1-Rakiplerinizden bir piyonla yer değiştirin ve onu başlangıca yollayın. Bütün piyonlar başlangıç karesinde veya güvenli alan içerisinde ise herhangi bir şey yapmayın. 2-İstediğiniz bir piyonunuzu en fazla 12 kare ya da daha az ilerletin. Kızma Birader Kartlı Oyunu Farklı Oyun Şekilleri Eşli oyun - Oyun içindeki normal kurallar geçerli olup, Kırmızı ve Mavi ortak olurlar rakip olarak da Yeşil ve Sarı ortak olurlar. Kendinizin veya ortağınızın piyonunu hareket ettirebilirsiniz. - Oyunu kazanmak için ortak olan takımın bütün piyonları bitiş karesinde olmalıdır. - Ortağınızın bulunduğu kareye gelirseniz onu başlangıca yollamak zorunda kalırsınız. Joker kartında yazılanlar uygulanmak zorundadır. Başlangıç bölgesine gönderebileceğiniz hiçbir rakip piyon yoksa ortağınıza ya da kendinize ait piyonlardan birini geri göndermelisiniz. - 5 veya 7 kartını çekerseniz, kendinize ait ya da ortağınıza ait toplam 8 piyondan 2 sini hareket ettirebilirsiniz. -1 veya 2 çektiyseniz, kendinize ait ya da ortağınıza ait piyonlardan birini oyuna sokabilirsiniz. Puanlı oyun - Normal oyundaki tüm kurallar geçerli olmakla beraber kart destesi karıştırılır ve her oyuncuya kapalı olarak 4'er adet kart dağıtılır. Sırası gelen oyuncu yerden bir kart çeker ve elindeki 4 kartla beraber en uygun kartı oynar ve kullandığı kartı yere atar. Yerden çektiğiniz kart da dahil oynamak için her zaman 5 alternatifiniz olur. - Elinizde bulunan kartlardan hiçbirini oynayamıyorsanız çektiğiniz veya istediğiniz kartlardan birini yere atıp sıranızı oynamadan geçebilirsiniz. Ancak yere attığınız kart pas geçmenizi gerektiren bir kart olmalıdır. -Oyunculardan hangisi bitiş karesine bütün piyonlarını ilk önce taşırsa oyunu o kazanır ve puanlamaya geçilir. Puanlama Tablosu - Oyunu bitiren oyuncuya 50 puan. -Oyunu bitiren oyuncu rakiplerinin bitiş bölgesinde bulunan her piyonu için 5'er puan. - Bitiş bölgesine varmayı başaramamış, her rakip piyon için 10'ar puan. -Rakibin hiçbir piyonu bitiş bölgesine varmamış ise 20'şer puan. - Bütün rakipleri henüz bitişe hiç varmadılar ise buna "mars" diyoruz, her piyon için 50'şer puan alır. - Alınabilecek maksimum puan, oyunu kazanma için 50 puan, 3 rakipte mars olduysa 600 puan toplam 650 puandır. Zaman Süreli Oyun Normal kurallar geçerli olmak kaydı ile belirlenen süre zarfında, örnek olarak 30 dakika içinde oyunu kazanan çıkmaz ise puanlamaya gidilir. Puanlı oyundaki puanlama sistemi ile en çok puanı alan oyuncu oyunu kazanır.
SON EKLENENLER (EN YENİLER)

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR